Известие

Collapse
No announcement yet.

FiatEcu проблем.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • FiatEcu проблем.

    Здравейте колеги. Случая е следния : Днес сутринта, вързах към колата Fiat Ecu scan и направих reset на някоя и друга грешка и всичко си беше наред - пей сърце. Обаче, доста часове по-късно реши пак да ми изкара любимата ми иконка на дисплея "Engine Failure, go to dealer". Всичко добре, примирих се, качих се да си взема лаптопчето, кабелчето, слязох, свързах и....за мое удивление - нищо. Не може да се свърже. Малко акъл?!
    Така, тук почва частта с по-подробните обяснения:
    1. Грешките - ламбда сонда и катализатор. Там историята е дълга за обяснение, но си работят перфектно.
    2. Колата беше изстинала отвсякъде (7 часа стоеше паркирана навън) и чак след 20 минути каране се появи грешката
    3. Пробвах с втори лаптоп, с махане на минуса на
    акумулатора, 5 цигари по-късно свързване. Пак нищо.
    4. Каруцата е 156 2.0 jts, ECU - Motronic MED 7 . 11 EOBD inj
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
    Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

  • #2
    Първоначално публикувано от Spox Покажи съобщение
    Здравейте колеги. Случая е следния : Днес сутринта, вързах към колата Fiat Ecu scan и направих reset на някоя и друга грешка и всичко си беше наред - пей сърце. Обаче, доста часове по-късно реши пак да ми изкара любимата ми иконка на дисплея "Engine Failure, go to dealer". Всичко добре, примирих се, качих се да си взема лаптопчето, кабелчето, слязох, свързах и....за мое удивление - нищо. Не може да се свърже. Малко акъл?!
    Така, тук почва частта с по-подробните обяснения:
    1. Грешките - ламбда сонда и катализатор. Там историята е дълга за обяснение, но си работят перфектно.
    2. Колата беше изстинала отвсякъде (7 часа стоеше паркирана навън) и чак след 20 минути каране се появи грешката
    3. Пробвах с втори лаптоп, с махане на минуса на
    акумулатора, 5 цигари по-късно свързване. Пак нищо.
    4. Каруцата е 156 2.0 jts, ECU - Motronic MED 7 . 11 EOBD inj
    Дай повече инфо - операционна система,версия на ecuscan,грешката която ти изписва и т.н
    Да не си включил кабела в различно USB и той да е направил друг виртуален COM порт,с друг номер,който да трябва да смениш в настройките на софтуера - това на примависта
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
    Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
    http://www.family-sozopol.com/

    Comment


    • #3
      Ами колега, за COM порта, си го правя в настройките както ми излиза в Device Manage. Но нали ти казвам, до сега съм я свързвал около 10-12 пъти без проблем. Сега ми изписва , could not connect to ecu (или нещо в този ред, не е пред мен да цитирам точно). Под този надпис само пише check the usb cable or com port . И това е. А пък хич да не е , с два различни лаптопа, на две различни операционни системи го закачах тоя кабел. Пробвах всички портове за USB-то , но без резултат. Да съм прекъснал кабела, не съм такъв палачор, но искрено се надявам.
      Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
      Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

      Comment


      • #4
        Ако пък се намира някой колега от Варна с въпросния кабел, лаптоп и софтуер да пише. Ако стане, черпя ама черпя
        Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
        Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

        Comment


        • #5
          А от настройките на ком порта даваш ли Latency на минимума?

          Comment


          • #6
            Да колега, направил съм всички настройки както трябва. Все пак, доста пъти съм се свързвал без да пипвам нищичко. Сега изневиделица....
            Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
            Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Spox Покажи съобщение
              Да колега, направил съм всички настройки както трябва. Все пак, доста пъти съм се свързвал без да пипвам нищичко. Сега изневиделица....
              Остава вариянта отзивчив колега да ти услужи с друг кабел и да пробваш,за да се елиминира фактора кабел..
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
              Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
              http://www.family-sozopol.com/

              Comment


              • #8
                Само да вмъкна - ако оставите кабела включен в колата и изключен от компа, кабелът отива за брак след няколко минути. Кофти схемно решение
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Само да вмъкна - ако оставите кабела включен в колата и изключен от компа, кабелът отива за брак след няколко минути. Кофти схемно решение
                  Хммммм, хубаво ще е да се обосновеш що така се получава!
                  Моя съм го държал повече от няколко мин. и нищо му няма.....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Еми колеги, работата е следната: изпратих каруцата на доктор и сега чакам следоберационно обаждане - ще я бъде или няма да я бъде. Писах също така във форума на FiatEcuScan и от там също чакам малко по-адекватни отговори. Цитирам:
                    "Unfortunately, the log doesn't give me any more information. The ECU returns no data at all.
                    Did you try with other interface? There are a few reported cases of damaged VagCom interfaces."
                    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                    Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                    Comment


                    • #11
                      що си пишете с Яне на англииски? Вси си мислех, че е българин. Преди да смениш кабела влез в настройките на FES и виж кой интерфейс си му задал ваг ком или ЕЛМ, провери и дали избираш вярната кола - модел и година. Аз ползвам ФЕС от доста време и ми се е случвало да си скъсам нервите заради дребни недоглеждания от горните. Пробвай кабела и а Алфадиаг или с друга безплатнапрограма.
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                        що си пишете с Яне на англииски? Вси си мислех, че е българин. Преди да смениш кабела влез в настройките на FES и виж кой интерфейс си му задал ваг ком или ЕЛМ, провери и дали избираш вярната кола - модел и година. Аз ползвам ФЕС от доста време и ми се е случвало да си скъсам нервите заради дребни недоглеждания от горните. Пробвай кабела и а Алфадиаг или с друга безплатнапрограма.
                        Яни е варненец, но в сайта му не позволява да се пише на Бг. освен на лични съобщения
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          При мен доста често се получава това с ФЕС. Връщаш контакта-даваш, изключваш-включваш кабела в колата и на лаптопа същото и си тръгва само. По някой път съм откачал АБ за да се върже.
                          П.С и моят кабел съм го държал с минути без комп. пък не е изгорял. ПЦ не е консуматор за да прави товар, че да не гори кабела, аз логика не виждам да гори ако не е включен в ПЦ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                            Хммммм, хубаво ще е да се обосновеш що така се получава!
                            Моя съм го държал повече от няколко мин. и нищо му няма.....
                            М/у 15пин и транзистор вътре има 510 ома резистор. Когато кабелът седи изключен от USB този транзистор седи отпушен, прегрява, пробива база-колектор и 12V отиват на FTDI чипа и край.
                            То наистина държи минути, но не е ясно колко. Доста кабели изгоряли по тази причина съм виждал и съм го коментирал с:
                            http://www.programatoribg.com/
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              М/у 15пин и транзистор вътре има 510 ома резистор. Когато кабелът седи изключен от USB този транзистор седи отпушен, прегрява, пробива база-колектор и 12V отиват на FTDI чипа и край.
                              То наистина държи минути, но не е ясно колко. Доста кабели изгоряли по тази причина съм виждал и съм го коментирал с:
                              http://www.programatoribg.com/
                              Интересно ми е дали някой друг от форума, който има познание в тази насока, ще потвърди твоята теза!

                              Пък аз може тия дни да си направя един експеримент, да видим дали ще изгори.....
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X